wtorek, 14 października 2014

Alt-J - Hunger Of The Pine


Jakiś czas temu muzyka zespołu Alt-J została mi polecona przez znajomego. Przyznam jednak szczerze, że za radą nie poszedłem i rekomendowaną grupą się nie zainteresowałem. Okazja, by zapoznać się z Alt-J nadarzyła się więc dopiero niedawno - mianowicie gdy zobaczyłem omawianą tu wczoraj pokrótce listę nominacji do UK Music Video Awards. Znalazł się tam teledysk do tej piosenki właśnie. Wrażenia na razie pozytywne, acz jestem ledwo na etapie odkrywania dalszych warstw twórczości brytyjskiego zespołu. Jeśli odkryję coś ciekawego - dam znać. A na razie słuchajcie "Hunger Of The Pine", bo to naprawdę przyjemny utwór.

Ach, byłbym zapomniał: we wczorajszym poście popełniłem karygodną gafę. Pominąłem bowiem również nominowany do wspomnianej nagrody, znakomity (mimo swej wyjątkowej, wydawałoby się, prostoty) teledysk do "Mess On A Mission" zespołu Liars. Polecam obejrzeć - i usłyszeć - koniecznie.

Już jutro: Radiohead


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz