piątek, 28 listopada 2014

Museum - The Law


Na popularnym dość portalu last.fm otrzymałem wiadomość od nieznanego mi zupełnie użytkownika (z biblioteką muzyczną w znacznym stopniu pokrywającą się z moją), w której polecona została mi niemiecka altrockowa grupa o nazwie Museum. Z miejsca mnie ona zaintrygowała. Bardzo ciekawe jest połączenie tych poprockowych gitar i takiegoż wokalu z quasi-industrialnymi (acz i tak delikatnymi dość samplami). Coś takiego słyszymy w "The Law" (którego możecie posłuchać powyżej), ale i w innych utworach (tytułów nie wymienię, bo muzykę tę dopiero odkrywam).
Ale najważniejszy jest chyba sam gest dzielenia się czymś ciekawym i wartym poznania z drugim, nieznanym człowiekiem. Kimkolwiek jesteś, użytkowniku o nicku brazilite - jesteś fajny.

Ocena: 8/10

Już jutro: Ser Charles

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz