piątek, 30 stycznia 2015

Pink Floyd - Hey You


Przesłuchałem ostatnio ponownie całe "The Wall" i postanowiłem podzielić się tu z Wami jedną z tej płyty piosenką. Tylko którą? Zastanawiałem się nad "Mother", "Comfortably Numb", "Another Brick In The Wall", "Goodbye Blue Sky" i kilkoma innymi. W gruncie rzeczy brałem pod uwagę każdy utwór z tego albumu. Ciężko jest bowiem wybrać jedną tylko ścieżkę z tak uwielbianego i kultowego krążka jak "The Wall". Ostatecznie zdecydowałem się jednak na "Hey You", co uznaję za rozwiązanie w tym wypadku idealne. Nie powtarzam się (bo przecież "Comfortably Numb", "Another Brick In The Wall" i bodaj również "Goodbye Blue Sky" już tu gościły), prezentuję mniej więcej klimat całej rock opery (od którego na przykład "Mother" i "The Trial" nieco odbiegają) i jednocześnie nie proponuję piosenki floydowym laikom nieznanej (za które uchodzić może między innymi "The Happiest Day Of Our Lives"). Rozkoszujcie się zatem jedną z najbardziej znanych kompozycji Rogera Watersa i postarajcie nie popaść w depresję.

Ocena: 10/10

Już jutro: Isao Tomita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz